2009 m. rugpjūčio 30 d., sekmadienis

Diena be tavęs...

Labas rytas...labanaktis...tai patys paprasčiausi žodžiai, bet man jų trūksta..

Šiandien ketvirtoji diena, kai ištrynei mane iš savo pasaulio..diena be Tavęs..diena, kai pirma kartą per 928 dienas Tau nieko neparašysiu...ir ne todėl, kad aš to nenoriu...dėl to, kad man neleidi...

Aš labai noriu parašyti, kad šiandien labai graži diena...kad saulė šiandien tokia šilta, kaip tavo šypsena...kad ryškiai melynas dangus, kaip Tavo akys melsvumo pilnos...kad šiandien aš ilgiuos Tavęs, kaip niekada galbūt nesiilgėjau...

Aš noriu parašyti Tau, kad šiandien tik apie Tave galvoju..kaip vakar..kaip užvakar..kaip diena po dienos prieš tai...

Aš prisiminiau, ką seniai turėjau padaryti..atleisk, kad tik dabar aš padariau tai...Aš paėsiėmiau tą stebuklo pilną maišą, kurį Tu man padovanojai..pilną meilės, nuoširdumo, daugybės tavo laiko, kurį man dovanojai..tada man parašei:

"""""
Yra tokia legenda:
Žmogus turi surinkti 1000 gervių, o tada išsipildo pats slapčiausias jo troškimas.

Todėl ir dovanoju tau šias 365 gerves, juk nesišvaistai norais, bet sugalvok norą, tokį kuris būtų vertas 1000 gervių.
.......
P.S. Būk visada mano saulė!=)*

"""""

Aš tuomet neturėjau jokių norų, nes viską, ko man reikėjo, aš jau turėjau..aš turėjau Tave...Bet šiandien aš turiu tą troškimą..tą vienintelį ir patį didžiausią troškimą...ir Tu žinai kokį...

Aš pasiryžau jas surinkti..ir ne tik..kiekvieną dieną praleistą be tavęs, aš paimsiu po vieną gervę į savo pasaulį, kad man primintų, kokia nuostabi esi...taip kaip Tu kažkada nupiešdavai po vieną lapelį ant ilgesio medžio, kurį Tau nupiešiau...

Šiandien išsirinkau tą, kuri labiausiai primenė Tave.


Ir pasidėjau ją šalia...kad visada primintu man Tave.

P.S. Aš visada būsiu Tavo saulė! Myliu =)**

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą