2009 m. rugsėjo 8 d., antradienis

Aš noriu..

Dar viena ilgesio diena atėjo. Dar viena nežinios diena..gal juoda..o gal balta..bus matyt...Bet žinau tikrai, kad vėl ir vėl galvosiu apie savo klaidas, nes tik iš jų galiu išmokti, jog tobulų nėra..

Aš norėjau, kad būtum panaši į mane..elgesiu, mąstymu, pomėgiais..bet darbar manau, jog negalima taip daryti..žmogus pats renkasi kokiu jam būti..galų gale juk aš Tave tokią ir pamilau, kokia visą laiką buvai...tik dabar aš pamačiau, kad prisitaikei prie manęs kiek tik galėjai, stengeis būti kitokia nei esi..ir ačiū Tau už tai..Tu iš tiesų buvai nuostabi man, ko nepasakysi apie mane..aš nei trupučio nepasistengiau dėl Tavęs..visiškai..koks buvau, toks ir likau..negana to, tapau tik dar blogesnis..todėl kasdien ir galvoju..ar tikrai esu vertas Tavo atleidimo? Ar sugebėsiu pasikeisti?..

Aš to noriu! Labai..Tu privertei mane pažvelgti dar giliau į save ir surasti tikrąjį aš, kurį Tu pažinai..kurį Tu pamilai...

Tik nežinau kodėl jis buvo taip giliai..atleisk už tai...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą