2009 m. rugsėjo 10 d., ketvirtadienis

Kas tai yra meilė?

Klausimas, kurį manau ne vienas žmogus yra paklausęs savęs..kas tai yra ta meilė? Kiek žmonių to klausia, tiek ir skirtingų atsakymų..o kas ji yra Tau?

Ar Tau meilė, kai vaikštom susikibę už rankų? Ar meilė, kai žiūrim vienas į kitą dalindami šypsenas vienas kitam? Kai leisdavome laiką kartu..eidavom pasivaikščioti, nerangiai žingsniudami ir krėsdami aibes..pasivažinėti dviračiais po šilelį..kartu sportuoti..kartu žaisti visokius žaidimus..kartu fotografuotis..kartu piešti, net jei aš ir nesu toks gabus, kaip Tu..kai tiesiog būdavom apsikabinę vienas kitą ir prisiglausdavom plakančias širdis... Ar Tau meilė, kai gulėdavai prisiglaudusi prie manęs ir žiūrėdavom filmus..kai dūkdavome kaip maži vaikai, kai būdavai piktas kokonas, ar kai suleisdavai savo nagučius į mane... Ar Tau meilė, kai tavimi rūpinuos, kai pykstu, jog nesaugai savęs...Ar meilė, kai ilgiesi ir jautiesi vieniša, kol manęs nėra šalia? Ar Tau yra meilė, kai sąžinė graužia dėl manęs... Kai skauda širdį, kai man yra blogai...Ar Tau tai yra meilė? Nes man tai yra...

Man viskas, ką tik jaučiu yra meilė Tau...mano skausmas...mano pyktis...mano graužatis...mano liūdesys...mano vienatvė...mano širdgėla...net ir tai yra mano meilė..

Viskas ką aš jaučiu Tau, tai tas pats tyriausias jausmas pasaulyje, kokį tik gali jausti žmogus..

Tai meilė...

Myliu Tave žiogiuk..labai labai..=]***

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą